Oferta

Nie chcesz próbować sama? Znam prostą drogę do celu, który jest dla Ciebie ważny!

Jestem przekonana, że jako kobieta masz tyle obowiązków, że nawet nie wiesz w co ręce włożyć. Zgadłam? Być może czasem jednak zatrzymujesz się w tym biegu i znajdujesz chwilkę, by nieśmiało pomyśleć o tym, jak dobrze mogłabyś wyglądać, gdybyś wzięła się za siebie. Problem w tym, że już teraz brakuje Ci czasu i nie masz pomysłu, co zrobić.

Być może próbowałaś już na wiele różnych sposobów. Ćwiczyłaś sama w domu... albo byłaś na dietach, które nie dały Ci efektów. Wiem, że teraz chcesz mieć pewność, że Twój wysiłek już nigdy więcej nie pójdzie na marne. Czy mam rację?

Co by było, gdybym mogła Ci to zagwarantować? Co, by było gdybyś wiedziała, że zmiana swojej sylwetki nie do poznania, to kwestia podjęcia jednej decyzji?

Jeśli jesteś zabieganą kobietą i chcesz mieć super ciało, to potrzebujesz takiej osoby jak, ja... Czyli pozytywnie zwariowanej kobiety, która zmotywuje Cię w trudnych chwilach i poprowadzi do efektów, z których będziesz naprawdę dumna. Dlaczego to dla Ciebie ważne? Dlatego, że z kimś, kto zna drogę do celu jest dużo łatwiej i szybciej go osiągnąć. Co Ty na to? Myślę, że przyszła pora, by działać!

Pomoc indywidualna:



Trening personalny - pakiety

  • Pakiet 8 treningów w miesiącu – płatne z góry 640 zł - oszczędzasz 80 zł
  • Pakiet 10 treningów w miesiącu – płatne z góry 750 zł - oszczędzasz 150 zł
  • Pakiet 12 treningów w miesiącu – płatne z góry 840 zł - oszczędzasz 240 zł
  • Pakiet 16 treningów w miesiącu – płatne z góry 1040 zł - oszczędzasz 400 zł

Trening personalny w parach - pakiety

  • Pakiet 8 treningów w miesiącu – płatne z góry 640 zł - oszczędzasz 80 zł
  • Pakiet 10 treningów w miesiącu – płatne z góry 750 zł - oszczędzasz 150 zł
  • Pakiet 12 treningów w miesiącu – płatne z góry 840 zł - oszczędzasz 240 zł
  • Pakiet 16 treningów w miesiącu – płatne z góry 1040 zł - oszczędzasz 400 zł

Wciąż się zastanawiasz? No to zobacz, dlaczego warto ze mną ćwiczyć

Prawidłowa technika

Pokażę Ci prawidłową technikę ćwiczeń, dzięki czemu wzmocnisz swoje całe ciało i nabierzesz prawidłowych nawyków.

Właściwy balans

Nauczę Cię, jak dostosować trening do Twojego trybu życia. Kiedy poznasz mój sposób, stanie się to dla Ciebie proste.

Motywacja

Zmotywuję Cię, gdybyś zniechęciła się po drodze. Przypomnę Ci, dlaczego to, co robisz jest dla Ciebie ważne. Dasz radę!

Dostosowanie

Dostosuje się do Twojego doświadczenia oraz dobiorę odpowiedni zestaw ćwiczeń specjalnie dla Ciebie.

Pomoc online:



Plan dietetyczny

249

Trening z Kasią 1:1

  • Szczegółowy wywiad żywieniowy (Ankieta, online, live)
  • Indywidualna dieta rozpisana przez dietetyka

Co zrobić, aby zacząć? To bardzo proste!


 

1. Dzwonisz do mnie lub piszesz

Kontaktujesz się ze mną tak, jak wolisz. Jeśli jesteś zdecydowana, to czekam na Twoją wiadomość. Jeżeli masz pytania, co do współpracy to z przyjemnością na nie odpowiem!


 

2. Tłumaczę Ci, jak mogę pomóc

Pamiętaj, że robisz to dla siebie. Kontaktujac się ze mną na nic się nie jeszcze decydujesz. Nie chodzi o to, byś robiła coś na siłe. Ja powiem Ci, jak konkretnie mogę Ci pomóc. Później będziesz miał czas, by spokojnie podjąć decyzję.



 

3. Zaczynamy zmianę

Bierzemy się do roboty. Określimy Twoje cele i przyjemną drogę do ich realizacji. Zrobimy tak, by te nowe i świeże zmiany dostosować do Twojego stylu życia, pracy, rodziny i ważnych obowiązków.


 

4. Zmieniasz się nie do poznania

Mężczyźni zaczną się za Tobą oglądać na ulicy, a jeśli jesteś w związku to chciałabym widzieć wtedy minę Twojego partnera. Żartuję! Pewne jest jednak to, że będziesz się sama sobie bardziej podobać, naprawdę!


Wciąż się zastanawiasz, czy warto? Rozumiem Cię
w stu procentach!


To normalne, że masz wątpliwości. Też jestem kobietą, więc wiem, jak to wszystko u nas działa. Raz masz motywację, jesteś gotowa do działania, a kilka chwil później wszystko obraca się o 180 stopni i siedzisz pod kocem z paczką ciastek i denerwujesz się, że znowu Ci się nie udało. Zdradzę Ci sekret.. każda z dziewczyn, którą wspierałam, miała jakąś wymówkę. Wiesz, co moje podopieczne mówiły najczęściej...


Nie poradzę sobie

W każdej chwili będziesz mogła liczyć na moje wsparcie - zarówno w diecie, jak i w treningach. Nie zostaniesz ze wszystkim sama!


Nie lubię siłowni

Istnieje tysiąc sposobów na osiągnięcie Twojej wymarzonej sylwetki, a siłownia to tylko jeden z nich. Znajdziemy coś specjalnie dla Ciebie.


Nie będę miała czasu

Każda z nas ma do dyspozycji 24 godziny i to od Ciebie zależy jak je wykorzystasz. Inne kobiety znajdują czas, a Ty nie dasz rady? Daj spokój :)


Będę wyglądać męsko

Widziałaś zgrabne pośladki dziewczyn na okładkach czasopism? Kobiety z okładek ćwiczą, by tak bosko wyglądać. Chcesz wiedzieć jak?


Nie chcę mi się

Jeśli nic nie zrobisz, to wkrótce będziesz w tym samym miejscu, co dziś. Pojawią się wyrzuty sumienia, zaczniesz się martwić i myśleć: „A co by było, gdyby…” Czy tego chcesz?

NIe pozwól, by te wymówki powstrzymywały Cię do końca życia. Jeśli nie teraz, to kiedy?

Masz dodatkowe pytania? Napisz do mnie!


Do wyboru kilka programów:

Trening dla kobiet w ciąży


Aktywność fizyczna w trakcie ciąży wiąże się z wieloma korzyściami zarówno dla ciała, jak i ducha przyszłej mamy. To nie tylko świetne przygotowanie do całej ciąży, porodu i macierzyństwa, ale sposób na dodanie sobie energii i zwalczenia zmęczenia dzięki prostym ćwiczeniom. Mądre treningi według zasad, nie tylko nie szkodzą, ale również pomagają zdrowo i w dobrym samopoczuciu przeżyć ciążę. Twoja sylwetka szybciej wróci do poprzedniej formy sprzed ciąży, a na dodatek zwiększysz swoją pewność siebie!


Trening przygotowujący do służb mundurowych


Jeśli marzyłaś o pracy w służbach mundurowych wojsku, policji, straży pożarnej, żandarmerii, służbach specjalnych, ochronie dóbr prywatnych, to mam dla Ciebie trening ukierunkowany na test, który musisz przejść by pracować w służbach mundurowych. W tym treningu kładę nacisk na konkretne ćwiczenia, które pozwolą Ci pokonać przeszkody obowiązujące na torze. To trening przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.


Trening dla seniorów


W zdrowym ciele zdrowy duch. Możesz mieć więcej niż 70 lat i jeszcze długo będziesz cieszyć się zdrowiem i wspaniałą kondycją. Każda czynność fizyczna hamują procesy starzenia się oraz utraty tkanki mięśniowej. Będąc aktywnym zmniejszamy ryzyko pojawienia się nadwagi, na którą cierpi teraz coraz więcej seniorów. Na trening można przychodzić z mężem, z przyjaciółką lub inną osobą. Dzięki temu znacznie lepiej jest nam się zmotywować.


Trening dla dzieci


Trening dla dzieci to skuteczny sposób na odchudzanie, które mają problemy z nadwagą i nie radzą sobie na zajęciach z wychowania fizycznego w szkole. Otyłe dzieci są często obiektem społecznej dyskryminacji. Stres psychiczny spowodowany nadwagą, prowadzi do niskiej samooceny, co z kolei ma negatywny wpływ na funkcjonowanie dziecka wśród rówieśników i na jego naukę. Warto sięgnąć po fachową pomoc trenera, ponieważ walka z otyłością to nie tylko wyzwanie dla dziecka, ale także dla rodzica.


Trening funkcjonalny


Jedna z najbardziej popularnych form treningowych. To wielopłaszczyznowa forma aktywności ruchowej, która wpłynie korzystnie na poprawę Twojej motoryki i kondycji fizycznej. Trening ten nie obciąża stawów, jest prozdrowotny i angażuje całe ciało.


Trening Odchudzający


Co trzeba zrobić, aby schudnąć - trenować na siłowni czy biegać? Które metody sprawdzą się najlepiej w redukcji tkanki tłuszczowej w dłuższym terminie - siłowe czy wytrzymałościowe? Najskuteczniejsze okazuje się postawienie na formy wytrzymałościowe o średniej lub wysokiej intensywności lub formy wytrzymałościowe połączone z siłowymi. Najprościej mówiąc trening oparty na treningu obwodowym jest to taki trening, w którym będziemy mogli przetrenować całe ciało.


Trening na jędrne uda i pośladki


Regularne ćwiczenia ujędrnią uda i pośladki, a dzięki temu zmniejszą cellulit. Ćwiczenia na uda i pośladki wcale nie są trudne. Pracujące mięśnie poprawiają krążenie krwi i limfy oraz "rozbijają" komórki tłuszczowe. Zwiększają też swoją masę. I o to chodzi. Bo kalorie spalane są właśnie w mięśniach - im częściej ćwiczą i im większa ich masa, tym szybciej pozbędziemy się niechcianej tkanki tłuszczowej. Treningi również poprawią nam kształt pośladków oraz zredukują niechcianą tkankę tłuszczową. Bardzo dobre rezultaty daje trening aerobowy na steperze, orbitreku lub na schodach zaraz po treningu siłowym bądź obwodowym.


Trening Kettlebells


Trening z wykorzystainem odważników, które wyglądem przypominają kulę armatnią z uchwytem. Trening z kettlebells nie tylko zwiększa siłę mięśni, ale także poprawia gibkość, koordynację i dobrze wpływa na wydolność sercowo-naczyniową. Ich unikalny kształt wpływa na większą efektywność treningu niż w przypadku zwyczajnych hantli. W przeciwieństwie do tradycyjnych ciężarków, kettlebells mają przesunięty środek ciężkości. To pozwala na skuteczniejsze wzmacnianie mięśni przedramienia, ale także wymusza trzymanie ciągłego balansu, przez co pracuje niemal każdy mięsień ciała. Dzięki temu w wyniku ćwiczeń sylwetka nie zyskuje atletycznej budowy, lecz pozostaje smukła i rozwija się harmonijnie.


Trening Siłowy


Polega na wykonywaniu ćwiczeń z obciążeniem na wszystkie grupy mięśniowe: klatkę piersiową, plecy (grzbiet), barki, ramiona (biceps,triceps), nogi, brzuch. Trening siłowy ze względu na objętość, intensywność i obciążenie zaliczany jest do treningu beztlenowego. Mało kto zdaje sobie sprawę, że obciążenia jakie przerzucamy podczas treningu, nie tylko pomagają nam w zwiększeniu siły, ale i potęgują spalanie tkanki tłuszczowej oraz pozwalają utrzymać tkankę mięśniową na stałym poziomie.


Trening TRX


Trening taśm i lin podwieszanych – to trening z zastosowaniem wagi własnego ciała przy użyciu najpopularniejszych sprzętów. Taśmy to wielofunkcyjne urządzenia przypominające liny z dwoma uchwytami i regulacją długości. Plusem jest to, że można je zabrać ze sobą wszędzie i do treningów wystarczy nawet konar drzewa. Trening z użyciem taśm doskonale wpływa na rozwój mięśni sylwetkowych i mięśni głębokich stabilizacyjnych.

FAQ

Jak wygląda Plan dietetyczny?


Nie ma tzw. diet okresowych. Rozpisuje DIETĘ dla Ciebie z propozycjami posiłków. Od Ciebie będzie zależało co zjesz na dany posiłek. Możesz jeść zarówno to samo cały dzień – wybór należy do ciebie. Nie musisz liczyć kalorii wystarczy, że będziesz się trzymać danej gramatury podanej na rozpisanej diecie. Dostaniesz propozycje zamienników produktowych. Nie chciałabym Ci komplikować życia nie dostaniesz żadnej skomplikowanej diety. Działam na prostych zasadach, które są 100% skuteczne.

W skład planu dietetycznego wchodzą:

  • Rozłożenie posiłków według trybu życia
  • Omówienie technik przyrządzenia posiłków
  • Wypisanie zalecanych i opcjonalnych suplementów, wspomagających dietę
  • Kilka uwag i wskazanie dotychczasowych błędów popełnianych w diecie

Jak wygląda trening personalny 1:1?


Trening personalny pod okiem doświadczonego trenera to jeden z najbezpieczniejszych sposobów na aktywność fizyczną. Ty decydujesz ile razy w tygodniu chcesz pracować z trenerem. Zalecam ćwiczyć 3x w tygodniu dla lepszego efektu.

Jak wygląda plan treningowy?


Nie można tak po prostu chodzić na siłownię, jeśli liczymy na widoczne rezultaty treningu. Aby zmaksymalizować efekty naszych wysiłków musimy działać według planu. Rozpisuje trening na siłowni, trening w domu, treningi dla zaawansowanych, treningi dla początkujących, treningi prozdrowotne.

Jak wygląda Konsultacja/Ankieta


Poznaje powód który sprowadza Cię do mnie. Umożliwia mi poznanie Twojej osoby i celów treningowych oraz dotychczasowych doświadczeń związanych ze światem fitness, poznaje również Twoją historie zdrowotną oraz ewentualne przeciwwskazania medyczne, które należałoby uwzględnić przy dalszej współpracy. Wypełnij formularz konsultacji, a na podstawie tego krótkiego wywiadu przygotuję dla Ciebie Twój indywidualny plan diety lub treningu, dopasowany do upragnionego celu, jakim może być:

  • Odchudzanie
  • Optymalne i zdrowe odżywianie się
  • Poprawienie nastroju poprzez odpowiednio zbilansowaną dietę
  • Redukcja tkanki tłuszczowej
  • Przybranie na masie
  • Wzmocnienie siły mięśni
  • Poprawienie wytrzymałości
  • Uzyskanie smukłej i symetrycznej sylwetki

Jak wygląda trening w domu klienta?


Podczas treningu w domu korzystam z TRX, piłki do ćwiczeń, sztangielek oraz co najważniejsze - z obciążenia Twojego ciała. Przyjeżdzam do Ciebie z kompletnym zestawem treningowym, a więc nie musisz się martwić o brak sprzętu wystarczy, że masz trochę więcej miejsca w domu. Nie potrzebujesz wcale całej sali do ćwiczeń ze wszystkimi maszynami, by zbudować piękne ciało, wzmocnić swoje mięśnie, czy spalić zbędną tkankę tłuszczową. Wystarczą Twoje chęci by zacząć trening w domu.

Ważne informacje:


  • Koszty wejścia do klubu fitness w całości pokrywa klient.
  • Nie ma konieczności opłacania wejścia dla trenera pod warunkiem treningu w wymienionej siłowni.
  • Posiadam zawodowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
  • Koszt wejścia klienta na siłownie nie wchodzi w skład pakietów.
  • Przed rozpoczęciem współpracy należy podpisać umowę współpracy.

Czujesz, że to dobra decyzja i chcesz zacząć swoją zmianę?

Nie myśl za dużo, bo sama wiesz, że wtedy pojawiają się wątpliwości. Po prostu zacznij, a wymówkami zajmiemy się potem. Wesprę Cię we wszystkim. Obiecuję!


Rozpocznij zmianę